February 8, 2018

FAQ

Q: Hvordan vælger jeg re-zip emballagen?
A: Du får mulighed for at vælge re-zip emballage når du checker ud på hjemmesiden. Her kan du vælge den traditionelle emballage eller du kan vælge RE-ZIP, der eliminere skrald og som sikrer dig en voucher du kan bruge næste gang du handler

Q: Hvordan indløser jeg min voucher?
A: Næste gang du handler hos samme webshop, bruger du blot den kode der er opgivet på din voucher og så vil rabatten blive fratrukket dit køb.

Q: Kan Emballagen bruges flere gange?
A: Ja 30 gange! 🙂

Q: Hvordan håndterer jeg eventuel defekt emballage?
A: Vi gør alt for, at der ikke er defekte emballager, men alt kan jo ske. I så fald, kan du stadig returnere emballagen og sikre dig din voucher. Så sikrer vi at emballagen bliver taget godt hånd om – den har jo arbejdet hårdt, da vi recirkulerer vores emballager op til 30 gange.

Q: Hvornår får jeg min voucher?
A: Når vi modtager emballagen retur, sender vi din voucher på den mail du har opgivet ved det oprindelige køb.

Q: Hvordan sikre I kvaliteten på emballagen?
A: Hver emballage kvalitetssikres og renses når den kommer retur. Hensigten er at bruge emballagen 30 gange, men den bliver naturligvis kasseret hvis ikke standen tillader genbrug.

Q: Kan jeg returnere mine varer i re-zip emballage?
A: Naturligvis, du lukker emballagen igen (afhængigt af emballagentypen bruger du blot lynlåsen eller velcro lukningen) og følger så forretningens returanvisninger. Nemt og bekvemt, og du modtager stadig en voucher.